De krant lezen met de rector

Aankomend

Geen aankomende events

Geweest

Nog geen events geweest

Opnames

Nog geen opnames in deze serie

Artikelen

Nog geen artikelen in deze serie

Over deze serie

Wil je meer betrokken raken bij de Universiteit waar je studeert? Volgens de formule Studium Generale komt naar je toe wordt in het voorjaar van 2008 maandelijks een ontmoeting georganiseerd tussen de rector magnificus en studenten. Dit vindt plaats in de informele setting van studentenhuizen in Utrecht. Ga aan de hand van kranten en weekbladen het debat aan over actuele onderwerpen die relevant zijn voor de rol van een academicus en de toekomst van de Universiteit Utrecht.

Omdat de afstand tussen studenten en bestuur van de universiteit groot is, blijft de visie van de universiteit soms niet meer dan een abstract idee. De rector wil graag in gesprek met studenten over wat er bij hen leeft. Grijp daarom nu je kans om hem in levende lijve te ontmoeten.