Weer toekomst!

Aankomend

Geen aankomende events

Opnames

Nog geen opnames in deze serie

Artikelen

Nog geen artikelen in deze serie

Over deze serie

2017

Vluchtelingen zijn niet alleen vluchteling: ze zijn student, moeder of vriend. Fotograaf des Vaderlands (2015-2016) Ahmet Polat geeft hen in de foto-expositie Weer toekomst!een gezicht. Wie zijn deze nieuwe Nederlanders? Hoe krijgen ze hier hun leven weer op de rails? Met welke middelen? En wat is daarbij de rol van beeldvorming? Op 6 februari wordt de expositie officieel in Utrecht geopend tijdens een bijzondere avond: we gaan in gesprek met mensenrechtenexperts mr. dr. Maarten den Heijer (UAF) en prof. dr. Antoine Buyse (UU), Ahmet Polat en harpiste Ekaterina Levental.
Er zal geen video-opname beschikbaar zijn van deze avond.

Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF presenteert samen met Fotograaf des Vaderlands (2015-2016) Ahmet Polat en Museum Hilversum de foto-expositie 'Weer toekomst!', over de integratie van vluchtelingen door studie en werk. De expositie is van 23 januari t/m 26 februari gratis te bezichtigen in het universiteitsgebouw aan Janskerkhof 3. Meer informatie over de tentoonstelling vind je hier: http://www.uaf.nl/weertoekomst