Doe ook mee met Denk dUUrzaam

Sluit je aan bij de duurzame denktank van de UU
Leestijd 1 minuut — Vr 19 maart 2010
Mens, milieu en meerwaarde

Duurzaamheid staat niet alleen bij Studium Generale, maar op de hele Universiteit Utrecht hoog op de agenda. In de serie Mens, milieu en meerwaarde geven inspirerende sprekers het complexe begrip duurzaamheid handen en voeten. Ook geïnspireerd geraakt? Sluit je dan aan bij Denk dUUrzaam, de virtuele denktank voor studenten en anderen die willen meedenken over een duurzame universiteit.

De denktank, die werd gelanceerd op de Dag van de Duurzaamheid 9-9-2009, is te vinden op LinkedIn. Hier kun je informatie uitwisselen, ideeën toetsen en samenwerkingspartners vinden. Het is een 'open source community' waar iedereen zijn ideeën over de duurzame toekomst van de Universiteit Utrecht kan plaatsen. Om zo de discussie vanuit verschillende invalshoeken en disciplines te combineren en te voeden.