Nieuwe site live

Het heeft even geduurd, maar wij hebben een nieuwe site. Neem dus snel een kijkje!
Leestijd 1 minuut — Vr 15 januari 2016

Studium Generale Universiteit Utrecht heeft een nieuwe site. Je kan nu nog makkelijker de lezing vinden die voor jou het meest interessant is!

Wil je weten waarom Freud ook nu nog relevant is? Paul Schnabel vertelt het je. Of luister je liever naar de visie op moraal van apenkenner Frans de Waal? En hoe zit het met deradicalsering in Utrecht? Hoor het van terrorismedeskundige Beatrice de Graaf. In het lezingenarchief zijn meer dan duizend lezingen te vinden die zijn verdeeld in specifieke thema's zoals filosofie, cultuur of duurzaamheid.

Ook de look and feel zijn flink verbeterd: meer en grotere afbeeldingen, en door de grotere paginabreedte en het nieuwe lettertype zijn de teksten prettiger leesbaar. Weg met de kleine lettertjes! Studium Generale wil hiermee óók de bezoekerservaring online optimaliseren en wetenschap zo toegankelijk mogelijk maken. Naast de on demand-lezingen is nu ook het volledige, nieuwe programma te vinden op de site.

Mocht je nog iets tegenkomen wat niet goed werkt, schroom niet en laat het ons weten via info[at]sg.uu.nl.