Doe mee aan de Campus Quiz!

Doe mee aan deze quiz en kwalificeer je voor een panel op festival deBeschaving
Leestijd 1 minuut — Ma 16 juni 2014

Word je dommer van arm zijn? Waarom niezen we met onze ogen dicht? Kunnen vogels ruiken? Doe mee aan de spannende kennisquiz en kijk of jij het in je hebt om één van de scherpzinnige panelleden te worden op de NTR Campus Quiz. Kwalificeer je voor festival deBeschaving op zaterdag 5 juli en je krijgt gratis toegang tot het festival. Bovendien maak je ook nog eens kans op twee gastenlijstplaatsen voor Beck in de Heineken Music Hall!

De Campus Quiz is onderdeel van het Wetenschapscircus en staat onder leiding van spreekstalmeester Harm Oving. Vier Utrechtse teams gaan de hevige strijd met elkaar aan, bestaande uit een universitair docent en een Utrechtse student. Ook jij kan meedoen met de roemruchte Campus Quiz in Utrecht. We hebben nog een vierkoppig panel nodig dat de Utrechtse teams ondersteunt in hun wetenschappelijke kennis.

Wil jij onderdeel zijn van het panel en meestrijden voor de prijs? Hou jij van Triviant, quizen, wetenschap en spelletjes? Kwalificeer je dan in de quiz-voorronde en stel je brein op de proef. Doe hier de test!

Uiterlijk 1 juli hoor je of je gekwalificeerd bent. De Campus Quiz vindt plaats in de grote circustent op festival deBeschaving. Daarnaast is ook een experimentenparcours. Succes!